De ervaring van een makelaar in Zoetermeer

Office Management
Gepubliceerd op: 3 okt 2018

Om te werken in de woningmarkt kom je door de jaren heen voor veel leuke uitdagingen te staan. De afgelopen 8 jaar is er veel veranderd in een toch al constant veranderende woningmarkt. De rol van de makelaar en daarmee mijn rol binnen Van ’t Hof is daarbij veel meer veranderd. De manier van werken pas ik daarom ook constant aan aan de wensen van de klant. Juist die uitdaging van inspelen op wensen van kopers en verkopers spreekt mij zo aan in de makelaardij.

Werkdagen met veel variatie

Woningen aanmelden, bezichtigen en verkopen zijn nog maar een paar van de werkzaamheden die de dagelijkse agenda vullen. Het verkopen van een huis, waarbij zowel verkoper als koper dolgelukkig zijn is natuurlijk het uiteindelijke doel.

Het leukste vind ik dat ik elke dag de vrijheid heb om mijn eigen dag in te delen. Ook omdat je constant met wisselende kopers en verkopers te maken hebt vraagt dit ook een aanpak waar je een als team een hele duidelijke aanvulling aan kan geven. Samenwerking geeft daarom juist een goede basis om kwaliteit te leveren.

Het kan zijn dat de gehele dag in het teken staat van afspraken buiten het kantoor bijvoorbeeld een transport bij een notaris of het organiseren van een Open Huis bij een te koop staande woning. Een gemiddelde werkdag is niet makkelijk te beschrijven in de makelaardij. Dat is ook wat het zo uniek en uitdagend maakt.

Van 't Hof Makelaardij